Biorezoans Skuteczna metoda na usuwanie pasożytów i innych obciążeń

Testy obciążeń - patogeny, pasożyty, bakterie, wirusy i grzyby

Proponujemy Państwu oprócz testów alergicznych i zdrowotnych testy obciążeń, wykrywające patogeny takie jak: pasożyty, bakterie, wirusy i inne. Niestety takie zakażenia są  coraz częstszymi przyczynami najróżniejszych chorób, w tym chorób autoimmunologicznych czy nawet nowotworów.

Zalecamy wykonanie diagnostyki od Testu identyfikacyjnego. Jest to bardzo rozbudowany test obciążeń który nada kierunek całej terapii.

Usuwanie pasożytów i innych patogenów metodą biorezonansu jest bezbolesne, bezinwazyjne i wysoce skuteczne.

Mają one na celu zidentyfikowanie infekcji i zakażeń w organizmie, które są jedną z najczęstszych przyczyn złego samopoczucia i zaburzenia równowagi naszego organizmu, który nie daje sobie rady z takimi obciążeniami. Po testach dobierane są indywidualne terapie mające na celu usunięcie patogenów oraz detoksykację organizmu. Dzięki temu oprócz samego usunięcia pasożytów czy innych patogenów wspieramy organizm w oczyszczaniu z toksyn powstałych na skutek bytowania jak i elimiancji patogenów.

Bardzo ważna jest również współpraca pacjenta z terapeutą i zasosowanie sie do zaleceń. By nie tylko usunąć pasożyty, ale również utrudnić im ponowne zasiedlenie organizmu pacjenta.

Po każdej sesji terapeutycznej zalecane jest picie większej ilości wody niegazowanej (najlepiej 1,5 -2l) w ciągu 24h. Powinna to być to woda jak najlepszej jakości o niskim stopniu zmineralizowania, by jak najlepiej mogła wypłukać z organizmu wszystkie usuwane toksyny. Dla lepszych efektów terapii zaleca się by w dniu zabiegu oraz w ciągu 24h po, powstrzymać się od spożywania używek tj. kawa, herbata, alkohol.

Usługi - Testy obciążeń