Usługi - Terapia antystresowa

potrzebuję się wyciszyć

Terapia antystresowa, skuteczny sposób na wyciszenie

Stres i nerwy mają destrukcyjny wpływ na cały organizm!

i mogą spowodować wiele chorób jak na przykład:

– bóle głowy i brzucha,

– przewlekłe zmęczenie,

– nadmierną drażliwość,

– duszności,

– zawroty głowy,

– nadmierną potliwość

– i problemy ze snem.

Medycyna konwencjonalna proponuje silne leki, które mogą dodatkowo i zupełnie niepotrzebnie obciążyć inne narządy takie jak wątroba czy żołądek. Dzięki nowym technologiom biorezonans może nie tylko zlikwidować objawy stresu ale także wzmocnić układ nerwowy zabezpieczając organizm przed skutkami negatywnych emocji. Urządzenie Bicom Optima przekazuje pacjentowi fale elektromagnetyczne, które pomagają ukoić i zregenerować układ nerwowy.

Terapia antystresowa pomaga w:

– problemach nerwowych przez wyciszenie– przeciwdziałać negatywnym stanom psychicznym takim jak lek, panika, agresja, gniew– zaburzeniach centralnego układu nerwowego– wyrównaniu energii Yin-Yang– uzyskaniu głębokiego spokoju wewnętrznego– nerwicach żołądka, pęcherza moczowego, nerwicy natręctw– nerwobólach: bóle między łopatkami, kłucia w klatce piersiowej– bólach głowy– bezsenności

Czynnikami pobudzającymi układ nerwowy mogą być nie tylko napięte sytuacje życiowe ale także obciążenia w postaci patogenów czy toksyn. Częstym przykładem jest obciążenie grzybem candida,  dokładnie toksynami przez niego wydzielanymi. Powodują one podrażnienie układu nerwowego, człowiek staje się bardzo nerwowy i drażliwy. Dlatego przed przystąpieniem do terapii antystresowej zalecamy wykonanie testu na obecność obciążeń naszego organizmu, w celu sprawdzenia czy nie jest potrzebna terapia oczyszczająca całego naszego organizmu. W takim przypadku terapia oczyszczająca w połączeniu z terapią wzmacniającą układ nerwowy daję zdumiewające efekty a co najważniejsze ogromną ulgę Pacjentowi!

Terapia antystresowa metodą biorezonansu w Białymstoku