Biorezonans - Zasada działania

Bezbolesny i bezinwazyjny biorezonans w Białymstoku

Zasada działania terapii biorezonansem (BRT) - Bicom Optima

Każdy organizm żywy, każda żywa materia składa się prawie w całości z cząsteczek energii. Każda cząsteczka ma swoją określoną długość i częstotliwość fali elektromagnetycznej. Komórki w ciele emitują jak i odbierają fale elektromagnetyczne o indywidualnych wzorcach. W zdrowym organizmie komórki komunikują się ze sobą bez zakłóceń.

Tak więc zarówno bakteria, toksyna czy alergen ma charakterystyczną tylko dla niego falę  elektromagnetyczną o określonym wzorze i długości.

Gdy w ciele pojawia się niepożądana substancja z którą organizm sobie nie radzi zostaje zakłóca komunikacja między komórkami. Gdy taki stan się przedłuża pojawiają się objawy chorobowe.

Bicom Optima używa terapeutycznych częstotliwości by zwalczyć te chorobotwórcze i zaburzające równowagę. Szkodliwe częstotliwości są redukowane, a toksyny eliminowane do czasu całkowitego usunięcia.

Częstotliwości wracają do zdrowych wzorców i zostaje przywrócona właściwa komunikacja międzykomórkowa. Organizm odzyskuje możliwości samoregulacji i samoleczenia.