Częstotliwości wracają do zdrowych wzorców i zostaje przywrócona właściwa komunikacja międzykomórkowa. Organizm odzyskuje możliwości samoregulacji i samoleczenia.

Bicom Optima używa terapeutycznych częstotliwości by zwalczyć te chorobotwórcze i zaburzające równowagę. Szkodliwe częstotliwości są redukowane, a toksyny eliminowane do czasu całkowitego usunięcia.

Gdy w ciele pojawia się niepożądana substancja z którą organizm sobie nie radzi zostaje zakłóca komunikacja między komórkami. Gdy taki stan się przedłuża pojawiają się objawy chorobowe.

Tak więc zarówno bakteria, toksyna czy alergen ma charakterystyczną tylko dla niego falę  elektromagnetyczną o określonym wzorze i długości.

Każdy organizm żywy, każda żywa materia składa się prawie w całości z cząsteczek energii. Każda cząsteczka ma swoją określoną długość i częstotliwość fali elektromagnetycznej. Komórki w ciele emitują jak i odbierają fale elektromagnetyczne o indywidualnych wzorcach. W zdrowym organizmie komórki komunikują się ze sobą bez zakłóceń.

Zasada działania terapii biorezonansem (BRT) - Bicom Optima

Bezbolesny i bezinwazyjny biorezonans w Białymstoku

Biorezonans - Zasada działania