Usługi - Terapia przeciwbólowa

chcę pozbyć się bólu!

Test Ortopedyczny

Terapia przeciwbólowa, czyli jak skutecznie wygrać z bólem

Gdy pojawia się ból proces zaawansowania zmian chorobowych może być już znaczny, ważne by działać szybko i zlokalizować i działać na przyczynę bólu. Zwłaszcza, że może on być niezwykle uciążliwy i pogarszać funkcjonowanie tak w pracy jak i w życiu prywatnym. Medycyna konwencjonalna często rozkłada ręce i odsyła pacjentów do środków przeciwbólowych lub przeciwzapalnych. Niestety mają one katastrofalny wpływ na nasze zdrowie co w dłuższej perspektywie wręcz pogorszy stan organizmu. W naszym gabinecie leczymy ból przewlekły i ostry o różnych podłożach. Jeden z trudniejszych do zlikwidowania metodami konwencjonalnymi jest ból kostno - stawowy. Tu bardzo pomocny okazuje się specjalistyczny

Terapia aparatem Bicom Optima również sprawdza się w łagodzeniu lub likwidacji:

Dolegliwości przewlekłych np. ze strony układu ruchu. Mogą być one związane z następującymi chorobami:

• reumatoidalne zapalenie stawów
  • zwyrodnienie kręgosłupa
  • dyskopatia
  • rwa kulszowa
  • stany zapalne
  • „łokieć tenisisty”

Bólów napadowych, takich jak:

• migrena
  • bóle menstruacyjne
  • bóle uszu
  • bóle zębów

Zamiast pogarszać swój stan biorąc środki przeciwbólowe czy przeciwzapalne, które bardzo mocno obciążają Twój organizm, spróbuj znaleźć źródło dolegliwości. W naszym gabinecie szczegółowym i wyspecjalizowanym testom zlokalizujemy precyzyjnie miejsce zmian chorobowych i przyczynę choroby.

Dzięki odpowiednio dobranej terapii aparat Bicom poprzez elektrody wysyła do ciała pacjenta bardzo precyzyjnie dobrane częstotliwości, które działają wygaszająco na zmiany chorobowe by je ostatecznie zlikwidować. Dodatkowo przy użyciu specjalnego Bicom Chipa naklejanego w miejsce bólu terapia zostaje przedłużona na czas pomiędzy wizytami.  Jest to forma pamięci na który podczas każdej sesji nagrywane są użyte programy. Chip po wizycie przyklejany jest w miejscu wskazanym przez terapeutę. Dzięki temu działanie terapii zostaje podtrzymane pomiędzy wizytami. Aparat Bicom Optima posiada również drugi kanał terapii dzięki temu terapeuta może zastosować programy wspomagające, działające na przyczynę bólu np. likwidację stanów zapalnych, eliminacje obciążeń grzybiczych lub bakteryjnych i wiele innych.

W przypadku dolegliwości przewlekłych niezbędne jest odbycie kilku sesji terapeutycznych, w celu osiągnięcia zadowalającego i trwałego efektu.

Pozbądź sie bólu metodą biorezonansu w Białymstoku