Usługi - Terapia przy chorobach przewlekłych

Leczenie chorób przewlekłych

Choroby przewlekłe (chroniczne) są najczęstszą przyczyną zgonów na całym świecie Jak wynika z danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Jest to spowodowane tym, że choroby przewlekłe przez długi czas rozwijają się niezauważone, co sprawia, że zwykle zostają zdiagnozowane w zaawansowanym stadium rozwoju, kiedy praktycznie medycyna akademicka jest bezradna.

Choroby przewlekłe w dużym stopniu pogarszają samopoczucie i sprawność ruchową, odbierają siły i chęci do życia. Często pojawiają się w młodym wieku i rozwijają niezauważone przez lata. Gdy wyczerpany organizm daje już szereg objawów wdrożone tradycyjne leczenie okazuje się mało skuteczne i bardzo obciążające sam organizm. U ludzi starszych osłabienie organizmu jest już tak duże, że występuje zjawisko wielochorobowości.

Najczęściej występujące choroby przewlekłe:

• choroby układu krążenia
  • nowotwory
  • przewlekłe choroby układu oddechowego
  • cukrzyca
  • reumatoidalne zapalenie stawów
  • choroby autoimmunologiczne (wrzodziejące zapalenie jelita grubego, choroba Hashimoto, toczeń rumieniowaty, choroba Leśniewskiego-Crohna, celiakia)
  • osteoporoza

Biorezonans i terapia wspomagająca przy chorobach przewlekłych

W naszym gabinecie  oferujemy Państwu terapie wspomagające przy użyciu nowoczesnego aparatu Bicom Optima. Celem terapii jest usprawnienie i znormalizowanie pracy organizmu na poziomie komórkowym, przywrócenie prawidłowych funkcji narządów i układów. Wsparcie w oczyszczaniu organizmu oraz eliminacja patogenów takich jak bakterie, wirusy, grzyby które w dużym stopniu mogą przyczyniać sie do rozwoju wielu chorób przewlekłych.

Każdy terapia ma charakter indywidualny i jest dopasowana do indywidualnych potrzeb pacjenta. Najczęściej cykl terapeutyczny obejmuje 7-10 zabiegów, a częstotliwość wykonywania zabiegów dobierana jest odpowiednio do stanu pacjenta. Przy stanach ostrych sesje odbywają się zwykle co 2-3 dni, przy stanach chronicznych raz w tygodniu. Po zakończonym cyklu terapii zalecane jest wykonanie terapii podtrzymującej 1-2 razy w miesiącu.

Ważnym uzupełnieniem jest zastosowanie Bicom Chipa, którego zadaniem jest przedłużenie czasu działania terapii. Zapisywany jest na nim magnetyczny wzór częstotliwości (BMF) oraz dynamiczny pakiet mikroimpulsów (DMI) zastosowany u pacjenta. Plaster z chipem zostaje przyklejony w miejsce wskazane przez terapeutę. Bicom Chip oddziałuje na organizm pomiędzy spotkaniami i nawet trzy tygodnie po zakończeniu całego cyklu.

Biorezonans Białystok Wspomaganie organizmu w walce z chorobami przewlekłymi i skutecznym powrotem do zdrowia i równowagi