Obciążenia środowiskowe

Pasożyty

Test identyfikacyjny obciążeń

Usługi - Testy obciążeń

Testy obciążeń - patogeny, pasożyty, bakterie, wirusy i grzyby

Proponujemy Państwu oprócz testów alergicznych i zdrowotnych testy obciążeń, wykrywające patogeny takie jak: pasożyty, bakterie, wirusy i inne. Niestety takie zakażenia są  coraz częstszymi przyczynami najróżniejszych chorób, w tym chorób autoimmunologicznych czy nawet nowotworów.

Zalecamy wykonanie diagnostyki od Testu identyfikacyjnego lub Panelu obciążeń (bakterie, wirusy, grzyby, pasożyty). Są to bardzo rozbudowane testy obciążeń które nadadzą kierunek całej terapii.

Usuwanie pasożytów i innych patogenów metodą biorezonansu jest bezbolesne, bezinwazyjne i wysoce skuteczne.

Mają one na celu zidentyfikowanie infekcji i zakażeń w organizmie, które są jedną z najczęstszych przyczyn złego samopoczucia i zaburzenia równowagi naszego organizmu, który nie daje sobie rady z takimi obciążeniami. Po testach dobierane są indywidualne terapie mające na celu usunięcie patogenów oraz detoksykację organizmu. Dzięki temu oprócz samego usunięcia pasożytów czy innych patogenów wspieramy organizm w oczyszczaniu z toksyn powstałych na skutek bytowania jak i elimiancji patogenów.

Bardzo ważna jest również współpraca pacjenta z terapeutą i zasosowanie sie do zaleceń. By nie tylko usunąć pasożyty, ale również utrudnić im ponowne zasiedlenie organizmu pacjenta.

Po każdej sesji terapeutycznej zalecane jest picie większej ilości wody niegazowanej (najlepiej 1,5 -2l) w ciągu 24h. Powinna to być to woda jak najlepszej jakości o niskim stopniu zmineralizowania, by jak najlepiej mogła wypłukać z organizmu wszystkie usuwane toksyny. Dla lepszych efektów terapii zaleca się by w dniu zabiegu oraz w ciągu 24h po, powstrzymać się od spożywania używek tj. kawa, herbata, alkohol.

Biorezoans Skuteczna metoda na usuwanie pasożytów i innych obciążeń