Dlaczego testy alergiczne w gabinecie bioterapii ?

Przyczyny alergii nie są do końca jasne pomimo wielu lat intensywnych badań. W dużym uogólnieniu można powiedzieć, że alergeny i inne czynniki środowiskowe wzbudzają złożone procesy immunologiczne, a te z kolei wywołują stan zapalny w organizmie. Odczuwamy wtedy objawy alergii takie jak np. kichanie, wodnisty katar, łzawienie, kaszel, kłopoty z oddychaniem, obrzęk, wysypka czy rumień.

Tradycyjne metody walki z alergią są często żmudne i nie przynoszą pożądanych rezultatów lub są obciążone koniecznością ciągłego przyjmowania leków. To tłumaczy rosnące zapotrzebowanie pacjentów z alergią na alternatywne metody leczenia. Bardziej w zgodzie z organizmem i przywracaniem naturalnych wzorców zdrowego organizmu.

W naszym gabinecie biorezonansu w Białymstoku wykonujemy testy na alergie przy użyciu urządzenia BICOM OPTIMA z Cetryfikatem UE dla urządzeń medycznych. Testy biorezonansowe metodą EAV (elektroakupunkturą Voll’a). Są one całkowicie bezpieczne, bezinwazyjne i bezbolesne więc mogą być wykonywane nawet małym dzieciom.

Badanie trwa ok 45 minut, a wyniki pacjent otrzymuje od razu.

Od czego zacząć ? Biorezonans i skuteczne testy na alergie :

Diagnostykę alergii należy zacząć od Testu podstawowego. Test ten zawiera mieszankę alergenów pokarmowych, pyłkowych, roztoczy, sierści (w sumie ok 90 alergenów).

Wykonanie tego rodzaju testu jako pierwszego pozwala nam spojrzeć szerzej na objawy alergiczne, które mogą być różnorodne. Astma, częste infekcje gardła mogą być powodowane zarówno przez roztocze, jak i alergeny centralne (b. mleka, jaja, pszenica). Atopowe zapalenie skóry najczęściej powodują pokarmy, ale nie wykluczone są też roztocza czy zarodniki pleśni.

Testy Konserwanty, Pyłkowy, Wziewny  i Konserwanty są ważnym uzupełnieniem diagnostyki alergii.

Jednak badanie alergii zawsze należy zacząć od wykonania testu podstawowego, na podstawie którego podejmujemy się odczulania według określonej hierarchii alergenów.

Przed pierwszą wizytą należy zapoznać się z zakładką

Biorezonans Suteczne i dokładne testy alergiczne

Odczulanie - dowiedz się więcej

Test podstawowy

Test      pyłkowy

Test      wziewny

Test      konsewanty

Usługi - Testy alergiczne

Jakie mamy testy alergiczne? Sprawdź co zawierają!